Anette Nørup hjemmeside

Ny Golfmanager i Ry

Med virkning fra 1. marts har Silkeborg Ry Golfklub ansat Anette Nørup som ny golfmanager på Kildebjerg Ry-banen som afløser for Kjeld Rasmussen, der har fået et tilsvarende job i Viborg Golfklub.

Anette Nørup er 48 år og kommer fra en stilling som clubmanager i Aarhus Golf Club. Bag sig har hun endvidere en mangeårig karriere inden for salg og markedsføring i flere Aarhus-virksomheder. Den nye golfmanagers kernefunktion bliver at sikre et højt serviceniveau og en god og afslappet klubatmosfære på Ry-banen.

Kvaliteten af Kildebjerg Ry-banen har gennem de seneste tre år været støt stigende, hvilket også er en af årsagerne til, at den professionelle Ecco Tour i 2016-sæsonen har valgt at placere finalen i Jyske Bank Championship på netop Ry-banen, hvor der vil blive mulighed for at følge et stærkt internationalt felt.

Silkeborg Ry Golfklub satser i 2016-sæsonen på en forøgelse af antallet af nye golfspillere i Ry, hvor den professionelle golftræner, Ingo Lykke, vil arbejde på fuld tid sammen med Anette Nørup for at udbrede kendskabet til golfsporten.

”Det er en fornøjelse at byde Anette Nørup velkommen i klubben, hvor vi satser på tårnhøj kvalitet under meget afslappede former. Jeg er sikker på, at den nye golfmanager med sin stærke erfaringsbaggrund og servicemindede indstilling straks vil falde godt ind i arbejdet i Ry,” siger direktør i SRG, Mads Rugholm.